Projectgegevens
Opdrachtgever | Building Breda |
---|---|
Onderwijssoort | voortgezet onderwijs |
Project | nieuwbouw |
Fotografie | - |
|
|
|
|
|
|
Opdrachtgever | Building Breda |
---|---|
Onderwijssoort | voortgezet onderwijs |
Project | nieuwbouw |
Fotografie | - |
Aantal leerlingen (huidig/maximaal) | 885 / 885 |
---|---|
BVO (nieuwbouw/verbouw) | 1.195 / - |
Aantal m2 bvo voor onderwijs | - |
Aantal m2 bvo voor overige activiteiten | - |
Overige activiteiten | - |
Medegebruikers van het gebouw | - |
Jaartal 1e initiatief tot project | 2009 |
---|---|
Datum bouwkundige oplevering | 14-10-2011 |
Ingebruikname project | 21-10-2011 |
Energieprestatiecoëficient (EPC) | 1.79 |
---|
Architectenbureau | Rienks archtiecten, Breda |
---|---|
Overige ontwerpers en adviseurs | Avant Bouwpartners, Utrecht |
Aannemer(s) | Breda Bouw, Breda |
Investeringsbudget onderwijs | 1.647.447 |
---|---|
Type aanvullend bedrag | - |
Bedrag | - |
Aangewend voor | - |
Type aanvullend bedrag | - |
Bedrag | - |
Aangewend voor | - |
Type aanvullend bedrag | - |
Bedrag | - |
Aangewend voor | - |
Totale stichtingskosten | - |
Onderwerp | Aandachtspunt ontwerp | Ervaring dagelijks gebruik |
---|---|---|
Luchtkwaliteit | Belangrijk | Neutraal |
Thermisch comfort | Belangrijk | Neutraal |
Visueel comfort | Belangrijk | Tevreden |
Akoestisch comfort | Heel belangrijk | Zeer tevreden |
Materialisatie | Belangrijk | Tevreden |
Energieprestatie | Belangrijk | Neutraal |
ICT | Neutraal | Neutraal |
Flexibiliteit | Belangrijk | Tevreden |
Uitbreidbaarheid | Neutraal | Tevreden |
Toegankelijkheid | Belangrijk | Tevreden |
Multifunctioneel (medegebruik van ruimten) | Belangrijk | Tevreden |
Exploitatiekosten | Belangrijk | Neutraal |
- | Neutraal | Niet ingevuld |
Luchtkwaliteit | - |
---|---|
Thermisch comfort | - |
Visueel comfort | - |
Akoestisch comfort | - |
Materialisatie | - |
Energieprestatie | - |
ICT | - |
Flexibiliteit | - |
Uitbreidbaarheid | - |
Toegankelijkheid | - |
Multifunctioneel (medegebruik van ruimten) | - |
Exploitatiekosten | - |
- | - |